Procedura reklamacyjna
- 1. Wady Towaru zakupionego od Sprzedającego Zamawiający zgłasza poprzez sporządzenie i przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego.
- 2. Zgłoszenie reklamacyjne winno zostać złożone Sprzedającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dsp@dsp.com.pl lub w formie pisemnej, na adres: DSP Spółka Jawna z siedzibą w Kielcach przy ul. Warszawskiej 34/314, 25-312 Kielce, z dopiskiem "Sklep internetowy DSP".
- 3. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać pełne dane Zamawiającego, adres Zamawiającego, numer Zamówienia oraz dołączyć dokładny opis wady Towaru, swoje dane, a także kontakt telefoniczny bądź adres poczty elektronicznej.
- 4. Reklamacje nie zawierające powyższych dokumentów nie będą realizowane do czasu ich dostarczenia.
- 5. Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Sprzedającego. O rozstrzygnięciu reklamacji Kupujący zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź poczty tradycyjnej.
- 6. Koszt wysyłki reklamowanego Towaru do Sprzedającego ponosi Zamawiający. W razie uwzględnienia reklamacji, przesyłka zwrotna zostanie dostarczona na koszt Sprzedającego. Sposób i termin wysyłki zostanie wskazany po rozpatrzeniu reklamacji.
- 7. Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów za pobraniem.