Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

  • 1. Wady Towaru zakupionego od Sprzedającego Zamawiający zgłasza poprzez sporządzenie i przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego.
  • 2. Zgłoszenie reklamacyjne winno zostać złożone Sprzedającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dsp@dsp.com.pl lub w formie pisemnej, na adres: DSP Spółka Jawna z siedzibą w Kielcach przy ul. Warszawskiej 34/314, 25-312 Kielce, z dopiskiem "Sklep internetowy DSP".
  • 3. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać pełne dane Zamawiającego, adres Zamawiającego, numer Zamówienia oraz dołączyć dokładny opis wady Towaru, swoje dane, a także kontakt telefoniczny bądź adres poczty elektronicznej.
  • 4. Reklamacje nie zawierające powyższych dokumentów nie będą realizowane do czasu ich dostarczenia.
  • 5. Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Sprzedającego. O rozstrzygnięciu reklamacji Kupujący zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź poczty tradycyjnej.
  • 6. Koszt wysyłki reklamowanego Towaru do Sprzedającego ponosi Zamawiający. W razie uwzględnienia reklamacji, przesyłka zwrotna zostanie dostarczona na koszt Sprzedającego. Sposób i termin wysyłki zostanie wskazany po rozpatrzeniu reklamacji.
  • 7. Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów za pobraniem.
Witryna stworzona na platformie