Zwroty
ZWROTY
1. Zwrot Towaru zakupionego od Sprzedającego Zamawiający zgłasza poprzez sporządzenie i przesłanie zgłoszenia zwrotu.
2. Zgłoszenie zwrotu winno zostać złożone Sprzedającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dsp@dsp.com.pl lub w formie pisemnej, na adres: DSP W. BOREK, A. RYCOMBEL SPÓŁKA JAWNA z siedzibą w Kielcach przy ul. Rolnej 6 , 25-419 Kielce, z dopiskiem „Sklep internetowy DSP”.
3. W zgłoszeniu zwrotu należy podać pełne dane Zamawiającego, adres Zamawiającego, numer Zamówienia oraz podać przyczynę zwrotu Towaru, swoje dane, a także kontakt telefoniczny bądź adres poczty elektronicznej.
4. Zwroty nie zawierające powyższych dokumentów nie będą realizowane do czasu ich dostarczenia pocztą elektroniczną na adres właściwy dla zgłaszania zwrotu.
5. Zwroty rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia zwrotu przez Sprzedającego. O rozstrzygnięciu zwrotu Kupujący zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź poczty tradycyjnej.
6. Koszt wysyłki zwracanego Towaru do Sprzedającego ponosi Zamawiający.
7. Po otrzymaniu zwracanego Towaru Sprzedający wystawi fakturę fakturę korygującą VAT oraz dokona zwrotu należności na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru.